czwartek, 23 października 2014

overwhelming joy

I first saw you pierwsza cię zobaczyłam
You had on blue jeans byłaś w niebieskich dżinsach
Your eyes couldn't hide anything twoje oczy niczego nie ukrywały I saw you breathing, oh widziałam jak oddychasz
I saw you staring out in space widziałam twoje zapatrzenie w kosmos I next saw you potem widziałam cię
You was at a party byłaś na przyjęciu
Though you was a queen jakbyś była królową
Oh so flirty byłaś taka zalotna
I came against stanęłam naprzeciw
Didn't say excuse bez słowa tłumaczenia
You knew what I was doing wiedziałaś co robię
We looked very fine wyglądałyśmy nieźle
'Cause we were leaving gdy wychodziłyśmy
Like Saint Joan jak św Joanka
Doing a cool, cool, jerk robiąc sobie dobrze dobrze
Oh I want you, Oh I want you... pragnę cię
Like a kangaroo... jak kangur
anigozanthos flavidus big red for my Lover

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz