czwartek, 27 grudnia 2012

carry me

przynosisz słowa
które chcę usłyszeć
czy można więcej
   przynieś mi twarz która nikogo nie
   przypomina
   chcę rąk o nieczytelnych liniach
   ucisku którego nie nazwę
carry on
carry out
carry through
..
snow shovel
Tauba Auerbach
50/50 Floor
WEJDŹ NA MNIE
Handel, Juliusz Cezar, duet Kornelia i Sekstus (matka i syn)
Kornelia:
Son nata a lagrimar               Urodziłam się, żeby płakać
e il dolce mio conforto   ------do syna------ słodka moja pociecho
ah, sempre piageró ah,                    zawsze będę płakać.

Sekstus:
Son nato a sospirar,        Urodziłem się, żeby wzdychać,
e il dolce mio conforto
------do matkiii------słodka moja pociecho
ah, sempre piangeró.               ach, zawsze będę płakał.
Se il fato ci tradì,                        Jeśli los nas zawiedzie,
sereno e lieto dí mai piú sperar potró.

na zadowolenie i szczęście nigdy nie będę mieć nadziei.
Jérémie Micha Iordanoff
 
To be lost 1
To be lost 2
Véronique Vadon
Touche ensoleillée / Klucz słoneczny
Douceur / Słodycz
Plenitude / Pełnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz