wtorek, 4 grudnia 2012

to all my sisters women

Barbara Stammel
wszędzie gdzie jestem
nic nie wydaje się kompletne
przystaję i szukam
lepszej strony mnie samej
zwieszam głowę ze smutku
zniewolona człowieczeństwem
dźwigam to na swych barkach
i muszę znaleźć siłę w sobie
bo ja jestem Superkobietą
tak, jestem
tak, jest
nawet jeśli mam problem
wkładam koszulkę
z literą S na piersi
oh, tak
jestem Superkobietą
dla wszystkich matek walczących
o lepsze dni
i dla wszystkich moich sióstr, próbujących
przyjść do domu przed zachodem
i dla wszystkich sióstr
idąc razem
powiedzmy "Zrobię to"
powiedzmy "Mogę"
bo ja jestem Superkobietą
tak, jestem
tak, jest
nawet jeśli mam problem
wkładam koszulkę
z literą S na piersi
oh, tak
jestem Superkobietą
kiedy jestem załamana
i nie mogę się odnaleźć
i zaczynam słabnąć
bo nikt nie wie
co noszę pod tym ubraniem
ale ja mogę latać
my możemy latać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz