piątek, 28 grudnia 2012

w windzie

"Nie mogą zrozumieć, że człowiek pozbawiony miłości, czułości, rodziny musi czymś wypełnić powstałą pustkę więc wypełnia ją tym czym ma, a że ma tylko swoją odmienność...Gdzie Ty teraz mieszkasz ?"
mieszkam w windzie
potrafię powiedzieć
dzieńdobry w języku
każdego piętra !
~~~~~~~~~~~~
ale to tylko dorywcza
klaustrofobia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(kiedyś mieszkałam w bibliotece
cisza mnie zakrztusiła
i te wszystkie aresztowane
książki)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
na dachu miałabym dużo
do hodowania mrzonek we
własnoręcznie zdekupażowanych
doniczkach
ale dla krzyku jestem tylko pretextem
zostawia mnie z rozdziawioną gębą i leci
za samolotem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
mogłabym mieszkać w swoich nogach
w jelicie
byle nie w swojej głowie
byle do tego nie doszło
~~~~~~~~~~~~~~~~
mieszkam w windzie
nikt mnie nie pyta
o nic w moim języku
~~~~~~~~~~~~~~~~
co nie znaczy że nie istnieje
Kath Bradford

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz