wtorek, 7 maja 2013

Kwiaty wiosenne cz.II / Vernal 2

~~~~magnolia
~~~~prunus avium
czereśnie ptasie
moje dziewczyny
Sorrowful stories żałosne historie
I hear all that's shown słyszałam wszystkie możliwe
His posturish shiver on his things konwulsje w jego rzeczach
And she's always known i jej zawsze wiedzenie
Things from the forest die here rzeczy z lasu tu umierają
But I don't ale ja nie
Dead forest things are offered here zdrewniałe martwe rzeczy są tu oferowane
But I'm not ale nie ja
Vassels live lies żywe naczynia tu leżą
Their faith never cries ich wiara nigdy nie płacze
Giving in, getting in dając odbierając
Wishing what her sad grin finds chcąc tego co jej smutny grymas stwierdza
Things from the forest die here drewniane rzeczy umierają tutaj
But I don't ale nie ja
Dead forest things are offered here martwe drewniane rzeczy są tu oferowane
But I'm not ale nie ja
But I'm not
But I'm not
But I'm not

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz