piątek, 17 maja 2013

Vesna, Julia ...

Jolkajolka, Matka Bolka
podpowiadam moim śledzącym czytelnicom
że zapoznaję się z przyrodą po tą sąsiedzką li
a nie po innym dzielnicom
i samosiejką swawolną, żadną zasadzonką
przez sympatycznie opuchnięte emerytki
od bloku w kierunku północnym do parku
w stronę południową do biedronki i lasu
w stronę wschodnią do prosektorium i lasu
w stronę zachodnią do cmentarza i lasu
Gdańsk, foto: izawiaderny
Konwalia majowa / Convallaria majalis
Julia you set the standards for me Ustaliłaś dla mnie wytyczne
Walk to your door By dojść do twoich drzwi
Beggin for it just to be more and Początkiem tego jest być bardziej i
Julia I couldn't do much better than you Julia, nie mogłam zrobić tego lepiej niż Ty
Said so yourself Powiedziałam sobie
I wouldn't want anyone else Nie chciałabym nikogo innego
And I can't live without your love Nie mogę żyć bez twojej miłości
And I can't live without your love Nie mogę żyć bez twojej miłości
Well I can't live without you Nie mogę żyć bez Ciebie
Julia oh you're drivin me crazy Julia oj doprowadzasz mnie do szaleństwa
But I'm a...I'm a part of your plans Ale ja..ja jestem częścią twoich planów
Oh just a man while your dreams be Och tylko człowiekiem podczas stawania się twoich marzeń
You're just a part of me Jesteś po prostu częścią mnie
Oh please see how much how much you mean to me Proszę, zobacz jak wiele jak wiele dla mnie znaczysz
Please see how much how much you mean to me Julia Proszę, zobacz jak wiele jak wiele dla mnie znaczysz
Julia
And Julia straight away you've had me I Julia od razu mnie miałaś
And I know I've had you I wiem, że ja Ciebie też
You're a part of me too Też jesteś częścią mnie
And I can't live without your love Nie mogę żyć bez twojej miłości
And I can't live without your love Nie mogę żyć bez twojej miłości
Well I can't live without you Julia, nie mogę żyć bez Ciebie 
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz