środa, 2 października 2013

al anon aj łu men is a

ciekawe czy gdyby płeć męska
miała co miesiąc zespół napięcia przed a
potem zespół napięcia po
to byłoby mniej czy więcej wojen oraz traktatów filozoficznych czyli kochaniemądrych
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
obiecałam komuś cennemu jak butelka z listem na bezludnej wyspie ludnej w rozbitkinię
że (...)*
... zawiodłam
~~~~~~~~~~~~
moja choroba jest prosta, żadna tam schizofrenia
od ostatniego załamania psychicznego
już nie przestałam codziennie czuć strachu lęku
przerażenia
zagrożenia etc
a zwłaszcza tego że oddam
~~~~~~~~~~~~~~
powiadam bozi proszę zlituj się nad mężami rodzin matkami dzieciom
dziećmi rodziców których zabierasz na przejściach dla pieszych
setkami
zabierz mnie za nich
jestem taka zmęczona
obsesja samobójcza - ? skądże, kocham i szanuję życie
po prostu JESTEM ZMĘCZONA !!!
nie mam siły na to kochanie i szacunek
a zwłaszcza nabycie kochaną
* to że mówię prawdę nie znaczy że lubię się zwiedzać tfu zwierzać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz