poniedziałek, 31 marca 2014

efekt maski

malujemy się żeby ładnie wyglądać
ładnie wyglądamy żeby robić wrażenie
robimy wrażenie że jesteśmy pewne siebie
pewność siebie pozwala podejmować słuszne decyzje
słuszne decyzje to te których nam zazdroszczą czyli męża który nie pije / nie bije etc ?
Javier Rodríguez
caricatura or not
szpak pracowicie grzebie w liściach w poszukiwaniu robactwa do zjedzenia   zazdroszczę szpakowi
sensu życia i tego że nie musi być wierzący ani się kłamać
sens życia wg panów
każda zła decyzja powoduje gorszą
bałagan rodzi bałagan większy
sentencje są do czytania a nie do stosunku ja nie zbieram śmieci wyrzucam je za każdym wyjściem z do
mu czy właściwie niczego nie zbieram
ani zdjęć ani dyplomów powodzenia ani Ciebie ani siebie ani szans na sukces na przyszłość
to co jest śliczne dzisiaj jutro będzie porutą
wszystko co ładne i słuszne jest osadzone w czasie i rodzaju -
męskim
pamiętam czasy kiedy włochy spod pachy i na nogach pięknych pań nie były czymś obcym
a przy okazji
chyba jestem zakochana
prosto w swojej starości
moje słuszne decyzje to takie których się
nie boję *
ale wpierw muszę mieć z jelit wszystko i wszystkie
poza                       czy właściwie niczego nie zbieram ? 
* czy to w ogóle możliwe skoro nie mam jaj
a zwłaszcza nie tęsknię za nimi wykluczając stanowczo penisa w mojej głowie i pochwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz