poniedziałek, 21 stycznia 2013

Black Hole

zapadłam się pod wpływem własnego
przyciągania
mam zaburzenia ciążenia
Dopo d'aver perduto il caro bene   Po tym jak straciłam moją ukochaną
saria grande il conforto,   chciałabym znaleźć wielką pociechę
se si perdesse ancora   gdybym tylko mogła stracić
la memoria funesta;   śmiertelną pamięć o niej
ma oh dei! questa pur resta,   ta pamięć o bogowie jest ze mną i dręczy mnie
e chi fu nell'amor sì fortunato   który tak był szczęśliwy w miłości
non può a gli Elisi ancor'esser' beato.   nawet w Elizjum nie może być szczęśliwy.
Ho perso il caro ben',   Straciłam moją najdroższą kochankę
son l'ombre il mio seren,   moje niebo jest ciemne
pietà del mio dolor.   biedny mój ból

S'unisca al mio martir,   w męczeństwie mogę
il vostro bel soffrir,   pogodzić się z jej cierpieniem
soccorso a questo cor,   pomóżcie temu sercu
soccorso al mio dolor.
   pomóżcie mojemu smutkowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz