piątek, 11 stycznia 2013

samotność jest od rzeczy 2

~~~~~~~~~~~~PRZYTUL SIĘ

Valeska Soares
По вселенной пешком Spacery po wszechświecie
В сердце тайну храня W sercu tajemnicy utrzymanie
Я пришла за тобой Idę do Ciebie
Чтоб ты выбрала меня Mam nadzieję, że wybierzesz mnie
Чтоб остался со мной Żeby zostać ze mną
Не пытаясь понять Nie staraj się zrozumieć
Я пришла за тобой Idę do Ciebie
Я тебя буду ждать Będę czekać na ciebie
Млечный путь лёг у ног Droga Mleczna leży u stóp
Как тропинка домой Jak chodnik w domu
Чтобы видеть ты мог
ла Abyś zobaczyć mogła
Я пришла за тобой Idę do Ciebie
Хочешь спорить с судьбой Chcesz się kłócić z losem
 Можешь дальше искать Możesz dalej szukać
Я пришла за тобой Idę do Ciebie
Я тебя буду ждат Będę czekać na ciebie
Пусть туманом обман Niech mgłą będzie zwodzenie
Мне не надо всё знать
Nie muszę wiedzieć wszystkiego
Разберись в себе сама Zrozumieć siebie
Я тебя буду ждать Będę czekać na ciebie
Стали годы ценой моей Nadeszły lata mojej zapłaty
Тайну храня Dotrzymania tajemnicy
Я пришла за тобой
Idę do Ciebie
Чтоб ты выбрала меня Mam nadzieję, że wybierzesz mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz