czwartek, 24 kwietnia 2014

Ojcze mój

znajoma z windy dziewczyna opowiedziała mi kiedyś o ojcu schizofreniku
który przy atakach brał ją na przejażdżki samochodowe
(byłam tak przerażona, że się z nią zaprzyjaźniłam
bardzo nieskutecznie, żałuję, przepraszam, ameno)

Herty Müller stary w wieku 17 lat wstąpił do SS
a potem pił
i zabierał ją do paki ciężarówki, która serpentynami
zawoziła górskim obywatelom kapustę
bo z zawodu był kierowcą

jedna laska na rusztowaniach
powiedziała mi szybko na jednym wydechu kiedy w końcu do niej podeszłam (do korekcji)
że widziała śmierć swojego brata i matki
a ojciec był zajęty ratowaniem jej
(jacht się wywrócił)

ale
to chyba nie pasuje
w każdym razie też nie lubi ojca którego się kocha
Jodie Foster wzięła ślub ze swoją dziewczyną w wieku kobiety w średnim wieku Alexandrą Hedison. taką wiadomość musiałam zażyć czekając na otwarcie mojej poczty. dziękuję. ubogaciła mnie jak ty czasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz