środa, 2 września 2015

banał objawiony

WYPRZEDAŻ AŻ DO WYCZERPANIA
(informacja dla przyjezdnych do stolicy co jeszcze pamiętają skąd są)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
czy jest coś bardziej irytującego od stania w korku na autostradzie ?
owszem
kopulacja i defekacja pod twoim ulubionym drzewem do przytulania
w parku
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
spotkało mnie wczoraj coś dziwnego
zastanawiałam się tak intensywnie jakimi wyrazami zastąpić te brzydkie w liście do jednej pani której zapach dreszczy mnie niespokojnie pozbawiając snu oraz chęci bycia bezanalogo beznalogo nałogo
i pomięłam bilet tak że przy przesiadce z m1 do m2 lub odwrotnie nie wchodził
na co pani z obok zaprosiła mnie do przejścia na swoją kartę
dziwne ?
dziwne to było w Hamburgu zgasło światło
ludzkość powyciągała z torebek piersiówki
znalazła się i gitara i wspólne piosenki
zaczęto się jednoczyć i przyjaźnić na zapas do następnego razu
i tylko ja osoba z europy wschodniej
szukałam konduktora/ki żeby się dowiedzieć
co się stało i ile będziemy tak stali
narzeczona się nie doczekała
nie uwierzyła i dostałam w pysk
oj nie ręką - słownie

                         w Cecylii jest coś znajomie kiczowatego
                                nieprawdaż ?
                         (ma tak samo zarośnięte czoło jak ja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz