czwartek, 12 listopada 2015

kto w tym kraju zostaje psycholożką

są takie dni w tygodniu, że się człowiekowi-kobiecie
myć nie chce
wtedy wypadałoby mieć przyjaciół
Miśka, czy ja Ci już czasem nie oddałam
sprawiedliwości
cierpliwości
nie doceniłam, nie powiedziałam ajlawjucie
oraz wierzę w twoją inteligencję ?!
po co ze mną zrywasz ?!
jak to mnie nie kochasz ?! 
no jak ?

raz miałam wzorcową przyjaciółkę
Urszulę Ka
(po traumie z okazji uczęszczania do liceum im. 11 tyś. dziewic
zwanych Urszulankami, zostawiłam ją sobie na pamiątkę)
dzwonię do niej kiedyś i mówię
przychodź
podcięłam sobie żyły i leci
a ta na to
nie mogę
jest po 10 mamusia mnie nie puści

została psycholożką

czy mi się wydaje czy ja czasem nie gardzę z kozerą
na pohybel i w manowcach ?
JA NIE MA I TY NIE MA
TO KTO MA NO KTO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz