piątek, 20 listopada 2015

why people dissapear ?

LINK
 Zatrzymaj mnie
Powiedz, że chcesz mnie zatrzymać
Powiedz, że chcesz mnie zatrzymać, teraz
Ale ja odchodzę
Tak, opuszczę Cię
Tak, opuszczę Twoje życie
Jeśli to tylko 'przepraszam'
Nie chcę Twoich przeprosin
Nie chcę Twoich przeprosin, teraz
Jest za późno, wiesz o tym
Zmarnowany czas
Powiedz
Chcesz grać dla miłości ?
Twoje milczenie
Milczenie
Twoje milczenie
Obudź mnie ...
Powiedz, że chcesz mnie obudzić
Powiedz, że chcesz obudzić moje życie.
Ale znam Cię
Tak, chcę cię poznać
Tak, chcę poznać twoje życie
Jeśli to tylko dokuczanie
Będę Ci dokuczać
Będę Ci dokuczać, teraz
Jest za późno, wiesz o tym
Zmarnowany czas
Powiedz
Chcesz grać dla miłości ?
Twoje milczenie
Milczenie
Twoje milczenie
Powiedz, że chcesz mnie poznać
Chcesz mnie poznać
Genieve Figgis’s County Wicklow studio by Doreen Kilfeather
I spróbować to wypuścić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz