poniedziałek, 13 stycznia 2014

present

co kupić wieloletniemu małżonkowi na urodziny ? takiemu co to się kocha ale zapomniało jak bardzo że co
- ptasie mleczko
z galaretką wielowarstwiawszą


- łatwiutkiego w obsłudze kaktusika zwanego żywym kamieniem /Lithops/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Petra Mrzyk & Jean-Francois Moriceau
http://1000dessins.com/


                                
pamiętasz te mury które zbudowałam ?
Kochanie teraz one się walą
i nawet nie stawiały żadnego oporu
nawet nie wydały żadnego dźwięku
znalazłam sposób by wpuścić Cię do środka
ale tak naprawdę nigdy nie miałam wątpliwości
stojąc w świetle twojej aureoli
że teraz mam swojego anioła
czuję jakbym się przebudziła
łamiesz każdą zasadę którą miałam
to ryzyko które podejmuję
nigdy Cię od siebie nie odsunę
teraz gdziekolwiek spojrzę
jestem otoczona twoim objęciem
Kochanie widzę twoją aureolę
jesteś jedynym co we mnie dobre
jesteś wszystkim czego potrzebuję i czymś więcej
masz to wypisane na twarzy
Kochanie czuję twoją aureolę
modlę się by to nie odeszło
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
poraziłaś mnie jak promień słońca
płonący w mojej najciemniejszej nocy
jedynym którego pragnę
chyba jestem uzależniona od twojego światła
obiecałam że już nigdy nie oszaleję z miłości
ale to nawet nie wydaje się być szaleństwem
grawitacja nie może zapomnieć
ściągnąć mnie z powrotem na ziemię
czuję jakbym się przebudziła
łamiesz każdą zasadę którą miałam
to ryzyko które podejmuję
nigdy Cię od siebie nie odsunę
teraz gdziekolwiek spojrzę
jestem otoczona twoim objęciem
Kochanie widzę twoją aureolę
jesteś jedynym co we mnie dobre
jesteś wszystkim czego potrzebuję i czymś więcej
masz to wypisane na twarzy
Kochanie czuję twoją aureolę
modlę się by to nie odeszło
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
teraz gdziekolwiek spojrzę
jestem otoczona twoim objęciem
Kochanie widzę twoją aureolę
jesteś jedynym co we mnie dobre
jesteś wszystkim czego potrzebuję i czymś więcej
masz to wypisane na twarzy.
Kochanie czuję twoją aureolę
modlę się by to nie odeszło
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
czuję twoją aureolę aureolę aureolę...
widzę twoją aureolę aureolę aureolę...
/tłumaczenie z internetu/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz