wtorek, 12 lutego 2013

Minki Mojej Minki

podsyłamy sobie małe miny
za każdą zazdrostką
że nie będziemy razem długo i szczęśliwie
myły sobie pleców
nie
wyparzonymi ze śmiechu jęzorami
Amy Feldman
My love, leave yourself behind Moja miłości, zostaw się za sobą
Beat inside me, leave you blind Rytm wewnątrz mnie, oślepia Cię
My heart, you have found peace Moje serce, odnalazło spokój
You were searching for relief    Ciągle szukając pomocy
You gave it all, gave into the call    Dałaś to wszystko
You took a chance and    Byłaś na każde wezwanie
You took the fall for us    Zaryzykowałaś i straciłaś dla nas głowę
You came thoughtfully, loved me faithfully    Przyszłaś zamyślona, kochałaś mnie wiernie
You taught me honor, you did it for me        Nauczyłaś mnie szacunku, zrobiłaś to dla mnie
Today you will sleep your way    Dziś zaśniesz na swój sposób
You will wait for me my love Będziesz czekać na mnie moja miłości
Now I'm strong (Now I'm strong)    Teraz jestem silna
You gave me all    Dałaś mi wszystko
You gave all you had and now I'm whole                   Dałaś wszystko, co miałaś i teraz jestem całością
My love, leave yourself behind Moja miłości, zostaw swoją samotność za sobą
Beat inside me, leave you blind Rytm wewnątrz mnie, oślepia Cię
My heart, look what you can do    Moje serce, spójrz, co potrafisz
I'm mended, I'll be with you Zmieniłam się na lepsze, będę z Tobą
You took my hand, you added a plan                           Wzięłaś mnie za rękę, dopisałaś się do planu
You gave me your heart    Dałaś mi swoje serce
I asked you to dance with me    Poprosiłam byś ze mną zatańczyła
You loved honestly    Kochałaś szczerze
Gave what you could release    Dałaś to, co mogłaś uwolnić
I know in peace you'll go    Wiem, że odejdziesz w spokoju
I hope relief is your's   Mam nadzieję, że odnajdziesz ukojenie
Now I'm strong (Now I'm strong)    Teraz jestem silna
You gave me all    Dałaś mi wszystko
You gave all you had and now I'm whole                   Dałaś wszystko, co miałaś i teraz jestem całością
My love...     Moja miłości
Beat inside me...    Rytm wewnątrz mnie...
Leave you blind...    Oślepia Cię...
My love, leave yourself behind Moja miłości, zostaw siebie daleko
beat inside me    Rytm wewnątrz mnie
I?ll be with you    Będę z Tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz