wtorek, 5 lutego 2013

za...

Your eyes are still closed masz wciąż zamknięte oczy
Are you sleeping ? śpisz ?
Can I touch you ? mogę cię dotknąć ?
Would it make you fall ? czy to sprawi, że spadniesz ?
You sail in love through the sky płynąc w miłości po niebie
When there's a close slips in between us 
kiedy tak blisko wślizguje się  między nami
Am I livin' your dreams ? mieszkam w twoich snach ?
Take me with you. weź mnie ze sobą
The night is still cold noc jest jeszcze zimna
Let me hold you przytulę c
Drifting homewards dryfując do domu
Do you know how the wind blows czy wiesz jak wieje wiatr
You sailing love through the sky jesteś płynącą miłością po niebie
And I will keep you close beside me 
będę trzymać cię mocno przy sobie
Am I livin' your dreams ? mieszkam w twoich snach ?
Take me with you. weź mnie ze sobą
Drifting homewards dryfując do domu
Do you know where the wind blows wiesz dokąd wieje wiatr
Take me with... zabierz mnie
Take me with you zabierz mnie ze sobą
You sail in love through the sky płynąc w miłości po niebie
And I will hold you close beside me 
będę cię tulić najbliżej siebie
Am I livin' your dreams ? mieszkam w twoich snach ?
Take me with you. zabierz mnie ze sobą
Am I livin' your dreams ? mieszkam w twoich snach ?
Take me with you. zabierz mnie ze sobą
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz