wtorek, 6 sierpnia 2013

Мы разбегаемся по делам
Rozbiegamy się za sprawami
Земля разбивается пополам
Ziemia rozpada się na pół
Сотри меня, смотри в меня
Przetrzyj mnie, spójrz we mnie
Останься
Pozostań
Прости меня за слабость
Wybacz mi za słabość
И за то, что я так странно и отчаянно люблю
I za to, że ja tak dziwnie i rozpaczliwie kocham
Вздох сожаления на губах
Westchnienie żalu na wargach
Зависли в неправильных городах
Zawisłe w niewłaściwych miastach
Звонки телефонные под луной
Dzwonki telefoniczne pod księżycem
Границы условные
Granice umowne
Я с тобой
Jestem z Tobą
Сотри, смотри в меня
Przetrzyj, spójrz we mnie
Останься
Pozostań
Прости меня за слабость
Wybacz mi za słabość
И за то, что я так странно и отчаянно люблю
I za to, że ja tak dziwnie i rozpaczliwie kocham
Мы разбегаемся по делам
Rozbiegamy się za sprawami
Земля разбивается пополам
Ziemia rozpada się na pół
Вздох сожаления на губах
Westchnienie żalu na wargach
Зависли в неправильных городах
Zawisły w niewłaściwych miastach
Звонки телефонные под луной
Dzwonki telefoniczne pod księżycem
Границы условные
Granice umowne
Я с тобой
Ja z Tobą
Мы разбегаемся по делам
Rozbiegamy się za sprawami
Земля разбивается пополам
Ziemia rozpada się na pół
Мы разбегаемся
Rozbiegamy się
Земля разбивается
Ziemia rozpada się
Мы разбиваемся
My się rozpadamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz