czwartek, 1 sierpnia 2013

bredzę na zdrowie

I
o jeny
przepraszam wszystkich Powstańców ale
o Was zapomniałam
bo się zasiedziałam nad komputerem sztucznym
i teraz ze wstydu wskazujący palec mi wystaje
II
powtarzasz się
w trzepotach rzęs
w gestach uśmiechach
zwrotach wzruszeniach
abonamencie
na moje kolano
III
I can't get accustomed to place
with U (przyzwyczaić się nie mogę
aż mi się zegarek powtarzalsko czy
złośliwie nie wiem nie znam się na zegarkach
rozpina)
Why people disappear
dlaczego ludzkość zanika
Maybe she couldn't live like this może ona nie może już tak żyć
Maybe she couldn't live at all może nie może już żyć wcale
Will you ever with me this is she czy to kiedykolwiek ona była ze mną
So she made him not want her zrobiła więc tak, że się jej nie chce
How can I say more than that ? jak mam powiedzieć więcej ponad to
Whatever brings us together cokolwiek łączy nas wszystkie
Maybe I know as much as I ever will może wiem jak bardzo jeszcze będę
We've been forever byłyśmy już na zawsze
Should we tell her czy powinnyśmy jej powiedzieć
We are not alone nie jesteśmy same
We speak a single voice mówimy jednym głosem
What sort of where is this are we jakiego rodzaju gdzie czy to my
So we're complicated so what więc jesteśmy skomplikowane co z tego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz