wtorek, 6 sierpnia 2013

powtarzam się / я повторяюсь навсегда

 WEJDŹ NA MNIE - Хочешь ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
пожалуйста, не умирай, proszę, nie umieraj
или мне придется тоже. albo i mnie przyjdzie też.
ты, конечно, сразу в рай,
ty, rzecz jasna, pójdziesz od razu do raju,
а я не думаю, что тоже.
a ja nie sądzę, że też.
хочешь сладких апельсинов ?
chcesz słodkich pomarańczy ?
хочешь вслух рассказов длинных ?
chcesz czytanych na głos długich opowieści ?
хочешь ? - я взорву все звезды,
chcesz ? - zniszczę wszystkie gwiazdy
что мешают спать
które przeszkadzają Ci spać
пожалуйста, только живи,
proszę, tylko żyj,
ты же видишь, я живу тобою,
widzisz, ja żyję Tobą !
моей огромной любви
mojej ogromnej miłości
хватит нам двоим с головою.
wystarczy dla nas i jeszcze zostanie.
хочешь в море с парусами ?
chcesz pływać w morzu z żaglówkami ?
хочешь музык новых самых ?
chcesz najnowszych melodii ?
хочешь ? - я убью соседей
chcesz ? - zabiję sąsiadów
что мешают спать
którzy przeszkadzają Ci spać
хочешь, солнце вместо лампы ?
chcesz słońce zamiast lampy ?
хочешь за окошком Альпы ?
chcesz za oknem Alpy ?
хочешь ? - я отдам все песни,
chcesz ? - oddam Ci wszystkie piosenki
про тебя отдам все песни я
oddam Ci wszystkie piosenki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz