wtorek, 6 sierpnia 2013

snoozing Tilda Swinton

drzemiąc przez życie

Actress Tilda Swinton performs the art of sleeping in her one-person piece called "The Maybe" in New York City's Museum of Modern Art on March 25, 2013
~~~~~~~~~~
 Я искала тебя годами долгими
Szukałam ciebie latami długimi
Искала Tебя, дворами темными
Szukałam Ciebie podwórkami ciemnymi
В журналах, в кино, среди друзей
W gazetach, w kinie, wśród przyjaciół
И в день, когда нашла, с ума сошла
W dniu, kiedy znalazłam, zwariowałam
Ты совсем как во сне
Ty całkiem jak we śnie
Совсем как в альбомах
Całkiem jak w albumach
Где я рисовала Tебя гуашью
Gdzie malowałam Cię gwaszem
Дальше были звонки, ночные больше
Dalej były dzwonki, nocne większe
Слезы, нервы, любовь и стрелки в Польше
Łzy, nerwy, miłość i strzałki w Polsce
Но не мои, и старые зазнобы
Dzieci, ale nie moje, stare pasje
Куришь каждые пять
Palisz każde pięć
Mы устали оба
Zmęczyłyśmy się obie
Ты совсем как во сне
Ty zupełnie jak we śnie
Совсем как в альбомах
Zupełnie jak w albumach
Где я рисовала тебя гуашью
Gdzie malowałam ciebie gwaszem
Годами долгими
Latami długimi
Ночами темными
Nocami ciemnymi
Годами долгими
Latami długimi
Ты совсем как во сне
Ty całkiem jak we śnie
Совсем как в альбомах
Całkiem jak w albumach
Где я рисовала Tебя гуашью
Gdzie malowałam Cię gwaszem
Ты совсем как во сне
Совсем как в альбомах
Где я рисовала тебя гуашью
Я искала Tебя годами долгими
Szukałam Ciebie latami długimi
Искала тебя дворами темными
Szukałam ciebie podwórkami ciemnymi
В журналах, в кино, годами долгими
W gazetach, w kinie, latami długimi
Искала Tебя ночами-чами-чами...
Szukałam Ciebie nocami-cami-cami...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz