wtorek, 19 listopada 2013

jedna / the one is she

zapis liczby 1 zmieniający się w czasie
record of the number 'one' changes over time
In a Manner of speaking W pewnym sensie I just want to say Chcę tylko powiedzieć That I could never forget the way 
Że nie mogłam nigdy zapomnieć tego sposobu
You told me everything W jaki powiedziałaś mi wszystko
By saying nothing Przez niemówienie nic
In a manner of speaking W pewnym sensie 
I don't understand Nie rozumiem How love in silence becomes reprimand Jak miłość w ciszy staje się naganą
But the way that i feel about you Ale sposób w jaki odczuwam Ciebie Is beyond words Jest poza słowami
Oh give me the words Podaruj mi słowa Give me the words 
Daj mi słowa That tell me nothing Które nie powiedzą mi nic Oh give me the words Podaruj mi słowa
Give me the words Podaruj mi słowa That tell me everything Które powiedzą mi wszystko In a manner of speaking 
W pewnym sensie Semantics won't do Semantyka nie wystarczy In this life that we live we only make do 
W tym życiu którym żyjemy, tylko zadowalamy się And the way that we feel A sposób w jaki czujemy
Might have to be sacrified Powinien być poświęceniem
english: Giant Trevally
So in a manner of speaking Więc po ludzku I just want to say Chcę tylko powiedzieć That just like you I should find a way Że tak jak Ty powinnam znaleźć sposób To tell you everything By powiedzieć Ci wszystko 
By saying nothing Nie mówiąc nic Oh give me the words Podaruj mi słowa Give me the words Daj mi słowa
That tell me nothing Które nie powiedzą mi nic
Ohohohoh give me the words Podaruj mi słowa 
Give me the words Daj mi słowa
That tell me everything Które powiedzą mi wszystko
Oh give me the words Podaruj mi słowa Give me the words
Daj mi słowa That tell me nothing 
Które nic mi nie powiedzą
Oh give me the words Podaruj mi słowa Give me the words 
Daj mi słowa That tell me everything 
Które powiedzą mi wszystko
Caranx ignobilis  Karanks żółtopłetwy
ma intrygujący i niewyjaśniony zwyczaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz