sobota, 21 grudnia 2013

burak / beetroot

żeby nie wdawać się w zbrodnie przeciwko
ludzkości
w skrócie zwane traumami
zazdrosnymi o lekką ręką radość z życia
chciałam powiedzieć
że kocham
buraka
Beetroot Art by Wolfool
wróciłam kiedyś do domu
nic nie było do jedzenia poza cebulą
zjadłam ją na surowo z życzeniem smaku
przyjechała właścicielka czyli matka
(ja jej dziecko, broń boże nie miałam prawa czuć się jak u siebie, wpierw byłam za mała a potem za duża)
zjadłaś mi cebulę - dostałam wpierdol z tymi słowy
odtąd cebula stała się moim życiem
Iwona Wojewoda-Jedynak
do dzisiaj
rano poczułam że serce mi już tak nie wali
że tak sok z buraka jak najbardziej
że sok z nosa ciekawie
ciurka
(mam dziurę w podniebieniu)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
humanistki, dżenderystki
mówią, że przemoc to wyraz bezradności
W Cejrowski uważa przemoc za wyraz miłości
zwłaszcza do swoich wierzeń
przemoc doskonale podnosi
samopoczucie = ukrwienie
tego na ce cha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz