środa, 7 stycznia 2015

wherever are u

Vincent Hawkins 
LINK
wszędzie gdzie ty przez całe życie aż po życia kres
dzieląc jak chleb wiosenne słońce i jesienny deszcz
wszędzie gdzie ty a damie jestem wiecznie obok jak cień
raz jestem nocny obłok wszędzie gdzie ty a raz zielony dzień
jestem twoim dniem i nocną pełną gwiazd
jestem twoim złem co dzieląc łączy nas
twoim dobrem też wszystkim czego chcesz
i czego nie chcesz pragnę ci dać
jestem mrok i blask  przyjaciel i wróg
jestem twoim dniem i nocą pełną gwiazd
jestem twoim złem co dzieląc łączy nas
wszędzie gdzie ja przez całe życie aż po życia kres
dzieląc jak chleb wiosenne słońce i jesienny deszcz
wszędzie gdzie ja twa ewa jesteś zawsze obok
jak cień raz jesteś nocny obłok wszędzie gdzie ja a raz zielony dzień
Violetta Villas by Dan Newburn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz