sobota, 10 stycznia 2015

wicked longing, vile longing, longing bearable

tęsknię za moimi kumplami
ckliwie ale znośnie I miss mawkish sadly but tolerable
poporzucanymi od Krakowa do Gdańska
przez Łódź          & how wonderful to cry from memory
  for someone who didn't grow up  in my pot already itself
o jeny  jak cudownie popłakać z
pamięci za kimś kto rośnie nie w
mojej doniczce już
sobie
Photo: Brock Davis
niebieskie dżinsy biała koszulka
kiedy wszedłeś do pokoju moje oczy zapłonęły
to był James Dean bez wątpienia
obłędnie przystojny i szalony
byłeś za jakimś punk-rockiem ja dorastałam na hip-hopie
ale pasujesz do mnie lepiej niż mój ulubiony sweter
wiem że miłość jest średnia miłość rani
lecz wciąż pamiętam ten grudniowy dzień w którym się poznaliśmy
będę cię kochała do końca świata
mogę czekać milion lat
obiecaj że będziesz pamiętał że należysz do mnie
kochanie czy widzisz coś przez łzy ?
kocham cię bardziej niż te dziwki przede mną
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
będę cię kochała do końca świata
wielkie marzenia gangsterze
powiedziałeś że musisz odejść aby zacząć życie na nowo
ja na to nie proszę zostań
nie potrzebujemy pieniędzy jakoś sobie poradzimy
wyjechał w niedzielę powiedział że wróci w poniedziałek
nie spałam czekałam chodziłam po domu spodziewając się go
ale on gonił za pieniędzmi
zaplątałem się w grę to było ostatnia rzecz którą usłyszałam
będę cię kochała do końca świata
mogę czekać milion lat
obiecaj że będziesz pamiętał że należysz do mnie
kochanie czy widzisz coś przez łzy ?
kocham cię bardziej niż te dziwki przede mną
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
będę cię kochała do końca świata
wychodziłeś każdej nocy i nic nie mówiłam
nie ważne co zrobisz i tak będę po twojej stronie
jestem z tobą na dobre i na złe kiedy upadasz i powstajesz
do cholery przynajmniej się starałeś
kiedy wyszedłeś przez te drzwi cząstka mnie umarła
powiedziałam ci że chcę czegoś więcej choć wcale tak nie myślałam
chciałabym żeby było jak dawniej kiedy tańczyliśmy przez całą noc
  a potem cię zabrali ukradli z mojego życia
musisz pamiętać że
będę cię kochała do końca świata
mogę czekać milion lat
obiecaj że będziesz pamiętał że należysz do mnie
kochanie czy widzisz coś przez łzy ?
kocham cię bardziej niż te dziwki przede mną
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
powiedz że będziesz pamiętał skarbie
będę cię kochała do końca świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz