sobota, 20 października 2012

CWIETAJEWE SERCE

Anna Laszuk 1969 - 2012
Rilkean heart I looked for you to give me transcendent experiences
CWIETAJEWE SERCE SZUKAŁAM CIĘ, ŻEBYŚ MI DAŁO TRANCENDENTNE DOŚWIADCZENIA
To transport me out of self and aloneness and alienation
ŻEBYŚ MNIE PRZETRANSPORTOWAŁO Z SIEBIE I SAMOTNOŚCI I WYOBCOWANIA
Into a sense of oneness and connection ecstatic and magical
      DO POCZUCIA JEDNOŚCI I POŁĄCZENIA
EXTATYCZNEGO I MAGICZNEGO 
I became a junkie
for it   ZOSTAŁAM ĆPUNKĄ DLA TEGO
I came looking
for the next high
PRZYSZŁAM SZUKAĆ NASTĘPNEJ WYŻYNY
And I'm sorry I've been putting the search on the wrong place   PRZEPRASZAM, ŻE SZUKAŁAM W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
I understand that you're confused, feeling overwhelmed  ROZUMIEM, ŻE JESTEŚ ZMIESZANE, OGARNIĘTE WZRUSZENIEM
Well that's a feeling state from then, the reality
DOBRZE, ŻE STAN TEGO UCZUCIA ODTĄD, TO RZECZYWISTOŚĆ
With cleaning up my emotional life and getting in touch with myself
Z OCZYSZCZENIEM MOJEGO EMOCJONALNEGO ŻYCIA I NAWIĄZYWANIEM KONTAKTU Z SAMĄ SOBĄ
I'm beginning to ground myself in my own sense of being as an entity ZACZYNAM SIĘ STATKOWAĆ W MOIM WŁASNYM SENSIE BYCIA PODMIOTEM
One entity on the planet,  JEDYNĄ ISTOTĄ NA KULI
Becoming truly self reliant  STAJĄC SIĘ PRAWDZIWIE SAMODZIELNĄ
And become connected with something beyond me  I ZACZYNAJĄC SIĘ WIĄZAĆ Z CZYMŚ POZA MNĄ
And that is where I have to go  TO WŁAŚNIE TAM MUSZĘ IŚĆ
I'm so sorry I've been putting the search on the wrong place  PRZEPRASZAM, ŻE SZUKAŁAM W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
You're lost and don't know what to do JESTEŚ ZAGUBIONE I NIE WIEM CO ROBIĆ
But that's not all of you  ALE TO NIE WSZYSTKO PRZEZ CIEBIE
That's your reality today  TO TWOJA RZECZYWISTOŚĆ DZISIAJ
And that is all okay  I TO WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU
I understand that you're confused, feeling overwhelmed  ROZUMIEM, ŻE JESTEŚ ZMIESZANE, OGARNIĘTE WZRUSZENIEM
Well that's a feeling state from then, the reality  DOBRZE, ŻE TO DOZNANIE STĄD, RZECZYWISTOŚĆ
Rilkean heart  CWIETAJEWE SERCE
You're lost and don't know what to do  JESTEŚ ZAGUBIONE I NIE WIADOMO CO ROBIĆ
But it's not all of you  ALE TO NIE WSZYSTKO PRZEZ CIEBIE
That's your reality today  TO TWOJA RZECZYWISTOŚĆ DZIŚ
And now it's all okay  I TERAZ JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU
I understand that you're confused, feeling overwhelmed  ROZUMIEM, ŻE JESTEŚ ZMIESZANE, OGARNIĘTE WZRUSZENIEM
Well that's a feeling state from then, the reality  DOBRZE, ŻE STAN TEGO UCZUCIA ODTĄD, TO RZECZYWISTOŚĆ
Rilkean heart  CWIETAJEWE SERCE
I looked for you to give me transcendent experiences  SZUKAŁAM CIEBIE, ŻEBYŚ DAŁO MI TRANSCENDENTNE DOŚWIADCZENIA
To transport me out of self and aloneness sent alienation  ABY PRZETRANSPORTOWAĆ MNIE Z SIEBIE I SAMOTNOŚCI SPRAWIAJĄCEJ WYOBCOWANIE
Into a sense of oneness and connection, ecstatic and magical  DO POCZUCIA JEDNOŚCI I POŁĄCZENIA, EXTATYCZNEGO I MAGICZNEGO
I became a junkie for it  ZOSTAŁAM ĆPUNKĄ DLA TEGO
I come looking for the next high and I'm sorry I've been putting the search   PRZYCHODZĘ SZUKAĆ NASTĘPNEJ WYŻYNY I PRZYKRO MI, ŻE SZUKAŁAM
On the wrong place  W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
I understand that you're confused, feeling overwhelmed  ROZUMIEM, ŻE JESTEŚ ZMIESZANE,TO DOZNANIE PRZYTŁACZA
Well love's a feeling straight from then, the reality  CÓŻ, MIŁOŚĆ JEST DOZNANIEM PROSTO STĄD, Z RZECZYWISTOŚCI
Growing up, my emotion of loving and  DORASTAJĄ MOJA MIŁOŚĆ I EMOCJE I
Getting in touch with myself and I'm getting (different from twinlights)   NAWIĄZUJĘ KONTAKT Z SAMĄ SOBĄ STAJĘ SIĘ CORAZ (INACZEJ NIŻ BLIŹNIACZE ŚWIATŁO)
To be proud of myself and my own sense of healing             BARDZIEJ DUMNA Z SIEBIE I MOJEGO WŁASNEGO ROZUMIENIA ZDROWIA
As connected to an entity of the planet  JAK POŁĄCZENIE Z SEDNEM PLANETY
Look I'm truly self-reliant  SPÓJRZ JESTEM PRAWDZIWIE SAMODZIELNA
I've become connected with something beyond me  STAŁAM SIĘ POŁĄCZONA Z CZYMŚ POZA MNĄ
And that is where I have to go  TO WŁAŚNIE TAM MUSZĘ IŚĆ
I'm so sorry I've been putting the search on the wrong place  PRZYKRO MI, ŻE SZUKAŁAM W NIEWŁAŚCIWYM MIEJSCU
I'm lost I don't know what to do  JESTEM ZAGUBIONA NIE WIEM CO ROBIĆ
It's not all on you  TO NIE WSZYSTKO PRZEZ CIEBIE
That's the reality today  TO JEST DZISIAJ RZECZYWISTOŚĆ
Right now it's gone  I WŁAŚNIE  ODESZŁA
I understand that you're confused  ROZUMIEM, ŻE JESTEŚ ZMIESZANE
Feeling overwhelmed  CZUJESZ SIĘ PRZYTŁOCZONE
Well that's a feeling straight from then  DOBRZE, ŻE TO UCZUCIE PROSTO STĄD
The reality  Z RZECZYWISTOŚCI
Rilkean heart  CWIETAJEWE SERCE
I'm lost I don't know what to do  ZGUBIŁAM SIĘ I NIE WIEM CO ROBIĆ
It's not all on you  TO NIE JEST WSZYSTKO PRZEZ CIEBIE
That's the reality today  TO JEST RZECZYWISTOŚĆ DZIŚ
Right now it's ?  TO JUŻ TERAZ ?
I understand that you're confused  ROZUMIEM, ŻE CZUJESZ SIĘ ZMIESZANE
Feeling overwhelmed  CZUJESZ SIĘ PRZYTŁOCZONE
Love's a feeling straight from then  MIŁOŚĆ TO UCZUCIE PROSTO Z
The reality  RZECZYWISTOŚCI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz