sobota, 27 października 2012

nie.


g. w. bot
nie wybaczaj tym, które tak kochają swoje życie, że nie szanują życia innych
(implikacja:)
1. czynią drugiej co im samym niemiłe
2. czynią drugiej co im samym niemiłe bo kochają swoje życie do krwi ostatniej ale nie swojej
3. z kochania swojego życia odwracają głowę po kopnięciu życia innej głowie
4. z kochania swojego życia odwracają głowę po kopnięciu życia innej głowie bo są wrażliwe na swoją życiową minę zwaną wygraną
5. w pracy kochania swojego życia (to ciężka praca jest !!! jak w tej reklamie !!!) nie ma miejsca na ból oraz grymas obrzydzenia i nie-zwaną-wygraną
6. acha na nieporozumienia masz snikersy i wycieczki kanaryjskie
(korzystałam z esemesa jednej pani z mainstreamu, która sugeruje mi, że nie kocham swojego życia a wręcz nie wybaczam ! gdyż usiłuję się dowiedzieć dlaczego potraktowała mnie tak brzydko ! (kochanie, ja wiem, że bez skrupułów żyje się długo i szczęśliwie, ale dlaczego ja ? ja mam depresję !)
Laurie Simmons
MUSIC OF REGRET ACT 3 WEJDŹ NA MNIE
(wybaczam pani wybaczam.
najgorsze jednakowoż, proszę kochającej swoje życie pani jest to, że przekroczenie przez panią tak dalece granicy przyzwoitości
zwalnia mnie z tolerancji
wobec pani kochania swojego życia
z powodu miłości do życia że się tak wyrażę par excellence)

1 komentarz: