poniedziałek, 22 października 2012

groźba soczysta - ala ma kota !

pewnego dnia
wstanę z lustra
wyjdę
i pójdę.
i będę szczęśliwa
bez dwóch zdań.
o boziu już jestem szczęśliwa !
na wypadek
na samą
Mervyn Peake
“Fast Asleep and Wide Awake”
Advertisement card for the postmortem photography services of R. B. Whittaker, Liberty, New York, circa 1860
Mervyn Peake
chciałabym mówić przez sen kocham cię irenko
świecie mój i nasz
póki co budzi mnie wołanie o pomoc ~~~~~
~~~~~~
cara tomba del mio diletto    szanowny mej ukochanej grobie
nel tuo sen dammi ricetto     daj schronienie mi w swym łonie
deh sii tomba anche per me           oj, tak mieć cię i dla siebie
o deposito infelice!                             o nieszczęsny schronie!
se a te fui culla, e nutrice            jeśliś ty kołyską i opiekunką
vuò morire anche con te               chciałabym umrzeć w tobie

6 komentarzy:

  1. Dokąd pójdziesz, kiedy już wyjdziesz z siebie? Wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. do gdyni. wzgórze nowotki vel maximiliana

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego tam? Jeśli spełnisz groźbę - upiekę Ci jabłecznik. Zjemy se prosto z blachy na molo w Orłowie.
    A co zrobisz z resztą Belki?

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak mi utkwiło z детства w drodze do Wejherowa Nanic. nie wiem czemu, może przez te docelowe na nice, nowotko dawał jakąś na dzieję. a skąd wiedziałaś, że szarlota to moje ukochane ciasto ? boże język mi się zestarzał i jest mu wszystko jedno ~~~~~~~~

    OdpowiedzUsuń
  5. resztę pochowam w toruniu pod mostem kolejowym

    OdpowiedzUsuń
  6. tam jest już zajęte. Twój krzyk. Szukaj innego mostu. Nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń