czwartek, 14 marca 2013

---> ---> ---><---


Cathy Burghi
At last I am free Na koniec jestem wolna
I can hardly see in front of me Ledwo to dostrzegam przed sobą
I can hardly see in front of me Ledwo to przed sobą widzę
And now love please listen Miłości proszę posłuchaj
To what I say Co mówię
I can't go on living life this way Nie mogę tak dłużej żyć
I've tried and I've tried Starałam się i starałam
To make you see Abyś zobaczyła
You call this love Co nazywasz tą miłością
All this lying, my friend, it just can't be 
Te wszystkie kłamstwa, moja przyjaciółko, tak nie może być
At last I am free Na koniec jestem wolna
I can hardly see in front of me Ledwo to widzę przed sobą
I can hardly see in front of me Ledwo to przed sobą widzę
And now love, please hold me Przytul mnie
Come closer, my dear Podejdź bliżej, kochana
It feels so good, just having you near
Tak mi dobrze, mieć cię po prostu blisko
But who am I fooling Ale kogo ja oszukuję
When I know it's not real ? Skoro wiem, że to nieprawda ?
I can't hide Nie da się ukryć
All this hurt and pain inside I feel Wszystko to rani i boli do 
środka
Cathy Burghi

1 komentarz:

  1. Czasem ktoś jak kamień - spada z serca. (w wodę)
    I jakby lżej się ruszyć lub tylko stać w miejscu.
    Z Bozią!!


    OdpowiedzUsuń