poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pur ti miro

XXX PLENER DLA ARTYSTÓW POSŁUGUJĄCYCH SIĘ JĘZYKIEM GEOMETRII
Josef Linschinger 
przepraszam że się wtrącam panie Josef, ale to nie jest język abstrakcji tylko splunięcie konceptualizmu.
to powiedziałam ja, Belka Zoka (zasłona do kuchni dla gospodarstw homosexualnych jak znalazł !!!
a fioletu brakuje)

I adore you, I embrace you,
I desire you, I enchain you,
no more grieving, no more sorrow,
O my dearest, O my beloved.
I am yours, O my love,
tell me so, you are mine,
mine alone, O my love.
Feel my heart, see my love, see.

Pur ti miro, uwielbiam Cię
Pur ti godo, pragnę Cię
Pur ti stringo, przytulić
Pur t'annodo, oczarować
Più non peno, dość żalu
Più non moro, dość smutku
O mia vita, o mi tesoro. oh, moje życie, mój skarbie
Io son tua... jestem twoja
Tuo son io... twoja jestem
Speme mia, dillo, dì, nadziejo moja, powiedz to, jesteś moja
Tu sei pur, speme mia, jesteś jednak, moja nadziejo
L'idol mio, dillo, dì, moja ukochana, powiedz, powiedz
Tu sei pur, jesteś jednak
Sì, mio ben, tak, moja ukochana
Sì, mio cor, mia vita, sì. tak moje serce, tak moja miłości, tak
Pur ti miro, uwielbiam Cię
Pur ti godo, pragnę Cię
Pur ti stringo, przytulić
Pur t'annodo, oczarować
Più non peno, dość żalu
Più non moro,  dość smutku
O mia vita, o mi tesoro. oh, moje życie, mój skarbie

1 komentarz:

  1. Słucham i słucham i nasłuchać się nie mogę !
    Dziekuję :D


    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń