czwartek, 11 kwietnia 2013

radosna konfuzja z powodem bez rekcji

joyful confusion with the plaintiff without variations by cases
We confuse signs, words, numbers, symbols, and ideas, with the real world.  This is a disaster !  […]  We’re so tied up in our minds that we’ve lost our senses.  Time to wake up!
Alan Watts, Philosopher 
Mylą nam się znaki, słowa, cyfry, symbole i idee, z prawdziwym światem. To jest katastrofa !
 [...] Jesteśmy tak skrępowane w naszych umysłach, że straciłyśmy nasze zmysły. Czas się   
WEJDŹ NA MNIE WEJDŹ NA MNIE NIE WSTYDŹ SIĘ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~obudzić!
Power Outage /
Przerwa w dostawie mocy
Water Jug / Konewka
Water Closet
nie wiem co to, ale to nie abstrakcja
tylko rzecz czyli
Thing

Kiedy powiedziała: "Jesteś pełna miłości"
Upadła w brudny bałagan
Niektórzy ludzie widzą, że nas śmieszą i mówią nam,
"To nieładnie śmiać
się ze mnie"
Pomimo, że nie dają niczego więcej
Spróbuj, spróbuj upaść
Upadła w ten bałagan
Mimo to, że nie dają
Spróbuj, spróbuj upaść
Upadła, a ta druga ona ma już dość tego wszystkiego
I mnie
Ta część nie z niej raczyła spaść
Szeptem może okazać się to wszystko
Jesteś po prostu bliżej mnie, gdy upadniesz, ale się złamałaś 
To dowodzi wszystkiego
Jesteś bliżej mnie, ale złamana
To dowodzi wszystkiego
Śpij
Jesteś susur, spróbuj porozmawiać
Sięgnij do tej ręki
Sięgnij do tej ręki
I mimo, że nie dają nic więcej
Spróbuj, spróbuj spadać
Mimo, że nie dają
Spróbuj, spróbuj spadać
Po prostu jesteś mi bliższa przy upadku
Ale ty nie chcesz, chcesz mnie za rękę
Jesteś po prostu bliżej mnie
Ale nie chcesz, chcesz moją dłoń
(tytuł: Palce Karoli)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz