środa, 3 grudnia 2014

a + b = c w porywach do d

pod choinkę chcę dostać wąsy !!!
a - kotuś obecność
     potrzebuje cierpliwości
b - misiu to chyba raczej
     cierpliwość potrzebuje
     obecności
a - czemu ty mnie zawsze
     poprawiasz czemu nie
     możesz raz przyjąć mnie bez poprawek
b - bo to rozmowa jest a nie twój monolog
a - idź ty jest późno ludzkość nie szwęda się
     pod bramą idź i porozmawiaj sobie z
     drzewami
b - ejże nie mów mi co mam robić nie jesteś
     moją kierowniczką
a - jak to nie a kto na ciebie pracuje
b - a kto ci prasuje koszule
PolecamPoczytacSchopenhauera
     pastuje ci buty i ci
     dzieci wychowuje
a - nie kłóćmy się przecież
     jesteśmy szczęśliwi już
     do końca wszyscy to
     wiedzą (wrośliśmy w
     siebie jak włosienica w
     świętego)
b - no tak ściany cienkie a rozwodów w naszej
     religii brak (tylko prostaty i cukrzyce)
a - w niedzielę wezmę dzieci do makdonalda
     będziesz mogła pomonologizować w kuchni
b - dziękuję
a - ja ciebie też
b - proszę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz