wtorek, 16 grudnia 2014

banksy art's like

our love
      
Warning Sign – $361,199
Think Tank – $307,237
Simple Intelligence Testing – $1,265,120
Pani Stefanii z Wodzisławia dedykuję ten onstatni simpleinteligencetesting
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jezus umarł za czyjeś grzechy ale nie za moje
rozpływając się wśród złodziei
as wyjęty z rękawa
skamieniałe serce
moje grzechy moja własność
należą do mnie do mnie
ludzie mówią "uważaj na siebie"
ale mnie to nie obchodzi
słowa są dla mnie jedynie
zasadami i ograniczeniami wobec mnie mnie
cho-chodzę sobie po pokoju wyglądam tak dumnie
poruszam się w tej atmosferze cóż nic nie jest dozwolone
i idę na tutejsze przyjęcie i po prostu jestem znudzona
dopóki nie zaglądnę przez okno i zobaczę uroczą
jak stoi przy parkometrze schyla się do niego
och ona wygląda tak dobrze och wygląda tak dostatnio
i doznaję tego szalonego uczucia i sprawię że ona ach-ach
będzie moja
och zauroczę ją
oto nadchodzi
idąc wzdłuż ulicy
oto nadchodzi
wchodząc przez moje drzwi
oto nadchodzi
zwalnia na moich schodach
oto nadchodzi
paraduje przez hol
w uroczej czerwonej sukience
i och ona wygląda tak dobrze och wygląda tak naprawdę
i dostaję tego szalonego uczucia i sprawię że ona ach-ach
będzie moja
i wtedy słyszę to stukanie do moich drzwi
słyszę pukanie do mych drzwi
spoglądam na ogromny zegar
i mówię "o boziu to już północ !"
i moja mała wchodzi drzwiami
kładąc się na mojej kanapie, szepcze do mnie i ja się w to wciągam
i och ona była taka dobra och była taka naprawdę
i zaraz ogłoszę światu że właśnie ach-ach sprawiłam że jest moja
i powiedziałam kochanie powiedz mi swoje imię a ona mi je powiedziała
i jej imię to jej imię to jej imię to jej imię to
G-l-o-r-i-a
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
byłam na stadionie
było tam dwadzieścia tysięcy dziewczyn wykrzykujących do mnie swoje imiona
Marie i Ruth… ale mówiąc prawdę
nie słyszałam ich nie widziałam
pozwoliłam oczom spoglądnąć na ogromny zegar
i usłyszałam dzwony dzwoniące w mym sercu
dzwoniące ding-dong ding-dong ding-dong ding-dong ding-dong ding-dong ding-dong
odliczając czas weszłaś do mojego pokoju
szepnęłaś do mnie i się wciągnęłyśmy
i och… byłaś taka dobra och, byłaś taka fajna
i muszę powiedzieć światu że sprawiłam że jest moja jest moja jest moja jest moja jest moja
Chwała
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
G-l-o-r-i-a
Gloria
dzwony dzwonią dzwony wybijają
śpiewają „Jezus umarł na czyjeś grzechy ale nie moje”
Gloria ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz