wtorek, 9 grudnia 2014

вчера, я так ошиблась / jemmy

jestem brutalna ?
tak, jestem szczęśliwie brutalna ! czy ja chcę cię obrazić ? jasne
chcę do krwi ostatniej obrazić to jak pędzisz swój żywot szczęśliwej nosicielki nazwiska swojego
łom mać
nasze esemesy to poglądowy rozporek szczęścia rodzinnego
od niemocy do przemocy
od krysię do mi się od zapomniałam do twoja wina
potrzebne kółeczko od kluczy gdyby co w przekładzie na przyjaźń zastępczą z braku dotyku  ohh i'm sorry for blaming u   właściciela szczęścia
ja ci piszę co czuję i myślę
(od 2 tygodni czekam wypatruję dla wszystkich jesteś mnie zostawiasz na koniec
po czym to notoryczne - mam drugi telefon zadzwonię później
nie dzwonisz pytam czemu obraza że jestem jak wszyscy wszyscy to ci co mają pretensje ale ja też nie wiem gdzie jest kropka gdzie przecinek  mówisz że postawię je za Ciebie)
Diego Rodriguez de Silva y Velazquez 1649-51
nie będę waliła swoją głową w twoją z kimś   ścianę !
a ty mina to  że jedynym wyjściem jest samotność
czy ja jestem gumą do żucia przyklejoną do twojego podstołem ?  zaparcia  nie nie nie  dziękuję nie solę fuck me and over me lepsza samotność od zakłamania yes i'm proud wszystkie moje byłe narzeczone wiedzą że kocham ruski język of who are u  i niech tak zostanie
⇨♫ Christina Aguilera - HURT (РУССКАЯ ВЕРСИЯ)
~ yes i repeat myself ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Уронили мишку на пол, wywalili misia na glebę
Оторвали мишке лапу. urwali mu rączkę
Все равно его не брошу - nie szkodzi to mu nie przeszkadza
Потому что он хороший. bo on jest dobry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz