czwartek, 11 grudnia 2014

shy

płuca mi mówią - kochamy cię jesteśmy szczęśliwe że możemy ci służyć ale bez przesady !
(nie pal tyle)
1. albo mi się wydaje (kochany pasku już ty wiesz z czym mi się kojarzysz) albo ja chudnę za ciebie
2. a może się kurczę
zepsuć to słowo powstałe od psa
to niesprawiedliwe słowo !
3. ostatnio z zapałem dokarmiam koty
co by na to zaszczekała moja suka * ? od dawna przebywająca w niebie dla suk
qrczę zmieniłam się czy co ?
4. przecież ja wolę psy psucie i psikusy
a kura to po łacinie troska
oczywiście że specjalna
5. oj czy gdybym była kochana chlastałabym tak specjalną miłością na lewo i drzewo ?
6. zaraz zaraz misia nie kłam nie będziesz kłamana
są ze trzy osoby których nienawidzisz z pierwszych ławek i cała klasa tych którymi gardzisz też blisko pana
7. ale co to ja chciałam powiedzieć acha że czuję się czasem jak twoje płuca. no nie nie nie
przecież ty jak należy nie palisz
esesmani z załogi kl auschwitz wraz z kobietami ze służby pomocniczej ss
~~~~~~~~~~~~~~
przy ewakuacji auschwitz ludzie chowali się gdzie popadło
ktoś chciał wejść do kloaki i usłyszał zajęte
* moja kochana jedyna na całe życie
naprawiłaś mi miłości do
a przy okazji
powiedz no mi z tego nieba
czemuście się tak nienawidziły z siostrą  aż do odgryzania kawałków uszu ?
co to za zazdrość była ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz