wtorek, 30 grudnia 2014

kicha da Lodi

będzie Julija Leżniewa ! Miśka proszę natychmiast kupować bilety
Giovanni Agostino da Lodi c.1495-1520
Signore Gesù con mia mamma, papà e sovrappeso
skoro jest coś takiego jak
zespół niespokojnych nóg
to ja mam zespół niespokojnego
nosa a mój niespokojny nos wywą chuje
kłamstwo i na sobie i na tobie i na innych
a potem kicha kicha i dalej
kicha
znowu jestem w gdańsku
w tych wszystkich miejscach
nawiedzanych jak gwiazda

zagubiona i znaleziona w tej samej chwili
słowa spływają z moich oczu
po policzkach po brodzie po szyi
wstrząśnięte z kciuka na golutką
ziemię
zapluta ziemia jest wdzięczna

Twarz (suka) lubiła tarzać się
w gównie i zjadać ścierwa po drodze
mówiłam jej kochanie okej niech żyje tolerancja !
ale spać ze mną nie będziesz
potem wchodziła do wanny z trudem i z nienawiścią czekając
aż umyję jej zęby

czego się nie robi żeby móc spać na moim sercu móc mnie polizać i pojęczeć z odwzajemnionej miłości
powiadam wam że nie ma piękniejszego kiczu niż miłość
osz qrva te kicie są aj hmmm
ale ja jestem opóźniona w popowym rozwoju !
Mya mi się bardziutko podobba 
jasne że będę słuchała händla na sylwestra
i tego: LISTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz