wtorek, 2 grudnia 2014

Ugocont

 
więcejtunieżyję
⇨ Ugo Rondinone: I Don't Live Here Anymore
noczołowiu
⇨ Ugo Rondinone: The Night of Lead
wymagającadramatuosoba
⇨ Ugo Rondinone: Stretching the Persona
I'm so tired of myself jestem tak zmęczona
And so tired of everything tak zmęczona wszystkim
And everyone else wszystkimi
I can't think nie mogę myśleć
I can't sleep nie mogę spać
When you come it goes so deep kiedy przychodzisz to dzieje się tak głęboko Don't make promises you can't keep nie składaj obietnic których nie możesz utrzymać Stroke me dotykaj mnie
Caress me pieść mnie
Make love kochaj się ze mną
Instead of fire burn and bless me poza palącym ogniem błogosław mnie I'm so tired in my soul jestem tak zmęczona w mojej duszy
And I can't conceal it i nie mogę tego ukryć
There's a warmth in your eyes jest ciepło w twoich oczach
And I need to feel it i muszę je poczuć
here's a cure somewhere jest gdzieś lekarstwo
And you can reveal it odsłonisz je przede mną
pod choinkę chcę dostać wąsy !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz