poniedziałek, 7 lipca 2014

never been a girl like you / title surrogate love placeholder

Like you
We were meant to meet at eight tonight to hit the town miałyśmy się spotkać o ósmej żeby uderzyć w miasto
You'd gone along ahead, you let me down, oh oh poszłaś z wyprzedzeniem olewając mnie
You left me looking such a fool zostawiłaś mnie wyglądającą jak durna
Well, I saw you being thrown right out of the door cóż widziałam cię wyrzucaną prosto za drzwi
At the club you knew you'd been banned the week before z klubu w którym miałaś zakaz wstępu tydzień wcześniej
No, no never been a girl like you nie nie było dotąd dziewczęcia takiego jak ty
No, no no no, never been a girl like you nie nie było dotąd dziewczęcia jak ty
You drink whisky from a bottle in a brown paper bag pijesz whisky z butelki w papierowej torbie
Hassling passers by to give you a fag zaczepiając przechodniów żeby ci dali fajkę
No no, that look will never do o nie nie zrobi to na mnie wrażenia
You had a threesome in an alley way with guys you'd just met miałaś trójkącik w alei z chłopakami kiedy właśnie mnie spotkałaś
Taking their money for your body to pay off a debt biorąc pieniądze za swoje ciało żeby spłacić dług
No, no no no, what am I gonna do with you no nie co ja mam z tobą począć
No, no no no, never been a girl like you nie nie było dotąd dziewczęcia jak ty
And there hasn't been a week that you've been out of a fight i nie było tygodnia że nie musiałaś walczyć
Why don't you get a take out and stay in for the night, no no dlaczego nie możesz się wykupić i zatrzymać się na noc nie nie
For you that would never do dla ciebie to się stać nie może
And there's a rumour going 'round that you've been on the game i krąży plotka że byłaś na meczu
Going down on boys not even knowing their names zadając się z chłopakami których imion nawet nie znałaś
No no no no, what am I gonna do with you nie nie co ja mam z tobą zrobić
No no no no, never been a girl like you nie nie było dotąd dziewczęcia jak ty
No no no no, never been a girl like you nie nie było dotąd dziewczęcia jak ty
Like you jak ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz