czwartek, 3 lipca 2014

give peace a

cheque
chciałabym nazywać się Peace ?
nie, wolę Aldona Śledziona
moja znajoma o niejednym nazwisku uznała że piszę taki bełkot na tym blogu
że aż zapragnęłam się nie tylko coś rzucić ale i skasować
pogoda się polepszyła i
można wywiesić pranie
"Better than U"
Today's the day I'm leaving, dziś jest ten dzień wyjeżdżam
I want nothing, you can have it all, nie chcę nic zostaw sobie wszystko
I'm leaving with the last bit of my sanity, wyjeżdżam z ostatnim kawałkiem mojego zdrowia psychicznego
You took the rest. zabierz sobie resztę
Like a drip, drip tap you fed me, nothing but insults and lies, jak kroplówka kropla po kropli podajesz mi się niczym innym prócz zniewag i kłamstw
I want to leave with the remainder of my sanity...... chcę wyjechać z resztą mojej normalności
So bye bye. więc żegnaj
I'll find better than you znajdę lepszą od ciebie
I'll find better than you, even though I'm broken now, znajdę od ciebie lepszą choć teraz jestem załamana
I want nothing from you, you can have it all, nie chcę nic od ciebie zostaw sobie wszystko
I'll find better than you. znajdę lepszą od ciebie
The way you broke me down was clever, sposób w jaki mnie zniszczyłaś był sprytny
Almost unnoticeable, prawie niezauważalny
To all our friends it looked like I was crazy dla wszystkich naszych przyjaciół wyglądało że jestem szalona
And totally irrational. i całkowicie nierozsądna
Like a drip, drip tap you fed me, feeding on my insecurities. jak kroplówka podajesz mi się karmiąc moje komplexy
I want to go with the remainder of my sanity, chcę odejść z resztą mojego zdrowia psychicznego
Well now it's time to leave. cóż czas by odejść
Was it always your intention to leave me like this ? czy zawsze miałaś zamiar zostawić mnie w ten sposób
Was it always your intention to hurt me this way ? czy zawsze miałaś zamiar zranić mnie w ten sposób
Was it always your intention to break me..... czy zawsze miałaś zamiar złamać mnie
God I never thought I'd be so breakable, no, no, no..... boże nigdy nie myślałam że będę tak krucha nie nie nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz