piątek, 11 lipca 2014

prosta cienka linia / just simply thin line



Fairytales have got a lot to answer for bajki mają dużo na sumieniu
Making memories of love when we were young tworząc wspomnienia o miłości z młodości
I'm ok, I'm alright, if we make believe tonight u mnie dobrze u mnie ok jeśli poddamy się im dziś wieczorem
Oh, fairytales have got a lot to answer for bajki mają dużo na sumieniu
Oh, fairytales have got a lot to answer for bajki mają dużo na sumieniu
When the story ends, it's only just the start gdy opowieść się kończy to dopiero początek
You never read about all the drink and the fights after dark nigdy nie czytałaś o wszystkich piciach i biciach po zmroku
We only see the first kiss, there are years together we miss widzimy tylko pierwszy pocałunek wśród lat przegapionych
Oh fairytales have got a lot to answer for bajki mają dużo na sumieniu
I want this to stop, before I go to sleep chcę z nimi skończyć zanim pójdę spać
I want you to see me as your princess chcę żebyś zobaczyła we mnie swoją księżniczkę
I want you to see me only as your princess chcę żebyś widziała mnie tylko jako swoją księżniczkę
I'm ok and I'm alright czuję się dobrze naprawdę w porządku
I never give up in my make believe nigdy nie poddam się swoim pozorom
You and I, we always try ty i ja wciąż staramy się
We never give up in our make believe nigdy nie poddać swoim pozorom
I'm ok and I'm alright czuję się dobrze wszystko w porządku
I never give up in my make believe nigdy nie poddam się swoim pozorom
You and I, we always try ty i ja wciąż się staramy
We never give up in our make believe nigdy nie poddawać się naszym fikcjom
I want this to stop, before I go to sleep chcę już to skończyć zanim pójdę spać
I want you to see me as your princess chcę żebyś zobaczyła mnie jako swoją księżniczkę
I want you to see me only as your princess chcę żebyś  mnie widziała jako swoją jedyną księżniczkę
beware of i will find u
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jmanasevit@aol.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz