sobota, 12 lipca 2014

oh stay

You're For Keeps !
bożeś na zawsze
 ⇨   James Kerr

All the time, all the things cały czas wszystkie te rzeczy
The badness in me I've tried to purge zło we mnie starałam się zmyć
But you ignore it, it's like you're blind ale to ignorowałaś jakbyś była ślepa
You just forgive me, like you never heard po prostu wybacz mi jakbyś nigdy nie słyszała
How can I be what you want me to be jak mam być tą którą chcesz
If all of the time you just take this from me jeśli cały czas zabierasz to ode mnie
I would stay if you make me pay chciałabym zostać jeśli dasz mi się odpłacić
Oh stay zostać
I would stay another day chciałabym zostać któregoś dnia
Stay, if you make me pay zostać jeśli pozwolisz mi się odpłacić
Oh stay zostać
I'm trying to be, all that I can be staram się być wszystkim czym mogę
I always fail, I get it wrong nie udawało mi się robiłam to źle
But you are still there, you take the weight ale ty nadal tam jesteś zabierasz ciężar
My misdemeanours, you play along moich występków grasz wraz
It's not fair on you and it's not fair on me to nie fair wobec ciebie i nie fair wobec mnie
If all of the time you pretend you can't see jeśli cały czas udajesz że nie widzisz
I would stay if you make me pay chciałabym zostać jeśli pozwolisz mi się spłacić
Oh stay zostać
I would stay another day chciałabym zostać któregoś dnia
Stay, if you make me pay zostać jeśli pozwolisz mi się spłacić
Oh stay zostać

przed kościołem w zdroju, w którym mieszkam zmienili baner z reklamy porcelanowej świętej panienki (nie pamiętam co reklamowała) na jezusa c. - pana ubogich.
baner taki sobie - przystojny młody mężczyzna zdecydowanie nie o semickich rysach
patrzy zatroskany w dal z napisem pan dla ubogich czy coś podobnego.
przed oczami stanął mi nowy pałac głódzia (pałac w oliwie mu nie pasował do gaci)
i życzenie, żeby mu tak powiesić
w ogródku
z danielami.
2 Kor 8,9

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz